Slovník nemeckej obchodnej terminológie
nemecky-slovenský, slovensko-nemecký
Originálny názov: slovník z oblasti obchodu a financií, 1.vydanie
(1991)
Pavol Tarábek, Ľudmila Velichová
Všetky obaly
O čom je kniha Slovník nemeckej obchodnej terminológie?
Rozšírenie obchodných kontaktov so zahraničím a zvýšená potreba používania nemčiny v obchodnom styku a pri štúdiu ekonómie si vyžaduje znalosť odbornej terminológie. Malý slovník vychádza z praktických potrieb rýchlej orientácie a obsahuje viac než 2.400 pojmov a výrazov z oblasti ekonomiky, obchodu a financií.Okrem toho je v závere slovníka vysvetlených 100 obchodných skratiek. Zložitosti modernej ekonomiky zodpovedá aj obchodná a hospodárska terminológia v cudzích jazykoch. V dosledku 40-ročného ekonomického zjednodušovania sú niektoré pojmy u nás málo známe, a preto sú v rámci daných možností vysvetlené podrobnejšie: buď výkladom ale pomocou slovných spojení používaných v dennej praxi. Slová sú uvádzané aj v tom gramatickom tvare, v akom sa obvkle používajú v kontexte.
V slovníku sú použité následovné skratky:
/-alebo (označuje alternatúviu), cen.- cenný, čiast. - čiastočný, doh.-dohodnutý, ekon.- ekonomický výraz, fin. - výraz z oblasti financií a peňažníctva, kanc.-kancelársky, napr.-napríklad, obch.-obchodný vrýaz, pl.-množné číslo, poľn.- poľnohospodársky, práv.-výraz z oblasti práva, soc.-sociálny, tech.-technický, úr.-úradný, účt.-výraz z oblasti účtovníctva, výr.-výrobný, zákl.-základný, zam.-zamestnaný, zamestnanie. (Založil/a: Míša Machová)
(Zobraziť viac
)
)
Štatistiky
Vydanie
Vydavateľstvo (rok): Nezistené / Iné
- 1991
ISBN: 80-85456-02-8
Strán: 144
Poznámka: Nakladatelství DIDAKTIS



